Spaar je club gezond actie

Op zaterdag 4 september beginnen we weer! De welpen worden zoals gewoonlijk weer om 10:00 ’s ochtends verwacht en de verkenners (scouts) om 14:30 ’s middags.

Op maandag 6 september start de Plus supermarkt (Europaplein) een nieuwe actie: de “Spaar je club gezond” actie. Voor iedere 10 euro aan boodschappen en bij sommige producten krijg je een voucher waarmee je sponsorpunten spaart.

Met deze sponsorpunten kan je op je favoriete club stemmen. Aan het eind van de actie in november wordt dan het sponsorbedrag (€15000!) verdeeld naar rato verdeeld over de deelnemende verenigingen in de omgeving van Leerdam op basis van de toegedeelde sponsorpunten.

Je kan hier stemmen op Scouting Hagemans

We vragen u om Scouting Hagemans te stemmen als u bij de Plus supermarkt sponsorpunten krijgt! Vraag ook familie en vrienden op ons te stemmen. Wij danken u voor uw steun!