Toch thuis bezig blijven met Scouting!

Vanwege het coronavirus zijn alle Scoutingbijeenkomsten t/m 31 mei afgelast. Dat geldt ook voor de bijeenkomsten van Scouting Hagemans. Toch willen we onze leden niet zo lang zonder Scouting laten zitten. Daarom bedachten wij een online spel, waardoor onze leden Scouting niet helemaal hoeven te missen.

Het spel bestaat uit verschillende opdrachten die de welpen thuis kunnen uitvoeren. Denk hierbij aan knopen, koken, knutselen. Jullie kunnen ook foto’s of filmpjes inleveren, die door de leiding zal worden beoordeeld. Zo kunnen jullie punten verdienen.

Dit biedt een mooie oplossing in een tijd waarin sociaal contact zoveel mogelijk beperkt moet worden. Onze jeugdleden – die ook niet naar school kunnen – krijgen zo iets leuks te doen voor thuis. Het hele gezin kan meedoen aan de opdrachten.

#IkScoutThuis