Weekendkamp Welpen

Op 6 en 7 juli hebben de welpen hun weekendkamp gehad.

Het thema was 100% Scout. Op vrijdagavond was er een vossenjacht, waarbij ze op zoek moesten naar personen die iets van Scouting uitbeelden. Door de droogte kon het kampvuur niet doorgaan. Toen deden we diverse spelletjes. Daarna hadden we toch nog een kampvuur. Bij een nep vuurtje zongen we verschillende liedjes. Het was heel gezellig.

Op zaterdag kwam er een agent op bezoek. We moesten een geheimschrift oplossen. Daar kwam uit dat we naar het Marechausseemuseum in Buren gingen. ’s Middags aten we lekker patat en konden even spelen in de speeltuin. We hadden ook nog een speurtocht met opdrachten in het Marienwaerdse bos.

Terug in Leerdam werd de winnaar van het kamp bekendgemaakt. Nest grijs/groen had de kampbeker gewonnen.

Volg de link voor de foto’s