Skip to content. Skip to main navigation.

Overvliegen

Zaterdag 1 oktober zijn de oudste welpen overgevlogen naar de Scouts. We hebben ze met z’n allen uitgezwaaid.

img_8038De hele dag waren er diverse activiteiten voor de jongens. De ochtend stond in het teken van uitdagende scoutingtechnieken. We gingen popcorn poffen op een houtvuurtje, windrichtingen twister doen, een schijfje zagen en op de plaats was een spel om een zo hoog mogelijke toren te bouwen.Aan het eind van de morgen zijn de oudste welpen overgezwaaid naar het achterterrein.

De Heel Hagemans Bakt trofee is gewonnen door Jeanet van Laar (moeder van Mattheus).De middag werd afgesloten met koffie, thee en foto’s kijken. Het was een leuke dag.

Wij wensen Django, Tijmen, Arie, Wessel en Thijs een heel leuke verkennerstijd toe.