Welpenweekend in Olympische thema.

Op vrijdag 1 en zaterdag 2 juli hebben de welpen hun weekendkamp gehad. Dit is de afsluiting van het seizoen.

Vrijdagavond arriveerden de welpen in het hordelokaal. We kregen bezoek van buschauffeur Ruud.

De buschauffeur had die avond Olympische Sporters in zijn bus. Zij zouden een bezoek brengen aan Leerdam.

De bus kreeg pech en de sporters besloten om verder lopen. Maar zij verdwaalden.

Toen vroeg de buschauffeur of wij konden helpen de sporters op te zoeken.

Na een succesvolle jacht op de sporters hadden we kampvuur. Helaas regende het en hadden we binnen in de open haard een vuurtje gemaakt.

Welpenweekend juli Op zaterdagochtend zijn we naar De Schaapskooi geweest. Hier hebben we slootonderzoek gedaan. De twee medewerkers van De Schaapskooi vertelden ons veel over de waterdiertjes die we vonden.

’s Middags hadden we een Zeskamp. Er stonden leuke spellen op het programma. Het laatste onderdeel was de hindernisbaan.IMG_7569

Er was een mooie trappersbaan gemaakt.

We waren blij met de hulp van de oudste verkenners.

Nest grijs heeft de kampbeker gewonnen.

Voor meer foto’s: volg deze link