7 t/m 12 maart 2016 – Jantje Beton Collecte

Van 7 t/m 12 maart 2016 wordt de jaarlijkse Jantje Beton Collecte georganiseerd: een collecte voor en door het jeugdwerk. In de Gemeente Leerdam collecteert Scouting Hagemans voor de Jantje Beton Collecte. De helft van de collecteopbrengst is bestemd voor onze eigen club. De andere helft van de opbrengst gebruikt Jantje Beton voor projecten die ervoor zorgen dat alle kinderen in Nederland vrij en avontuurlijk buiten kunnen spelen. Want buitenspelen is gezond en leuk!

We starten iedere avond om 18.00 uur en collecteren tot ongeveer 19.30 uur. De welpen en verkenners worden zoveel mogelijk verwacht. Leiding en bestuur zullen zorg dragen voor een vlot verloop en een goede organisatie. Het is van groot belang dat we iedere avond voldoende ouders voor de begeleiding hebben.