Skip to content. Skip to main navigation.

30 mei Glasstadmars

Ook dit jaar doet Scouting Hagemans weer mee aan de Glasstadmars. We verzamelen om 12:30 voor de ingang van Leerdam Sport. Er is ’s ochtends geen opkomst voor de welpen. We verwachten dat iedereen netjes een compleet uniform aan heeft met donkerblauwe broek (zoals de officiĆ«le scoutingbroek of iets wat daar op lijkt). Er hoeft voor de rest helemaal niets mee te worden genomen: voor drinken en een snoepje onderweg wordt gezorgd.

De route die we lopen kan je vinden op de website van de Glasstadmars. Als u als ouder of ander familielid uw zoon onderweg iets wilt geven ter felicitatie, dan is de beste plek hiervoor waarschijnlijk in de Ruijterstraat, waar de route ieder jaar doorheen gaat (en bijna bij het einde is).