Weekendkamp Welpen

De welpen hebben de laatste activiteit gehad van dit seizoen. En wat voor een activiteit; het Weekendkamp!

Op vrijdag zijn we gestart met Levend Stratego. Na terugkomst snel naar het kampvuur IMG_5532en daarna naar bed. De volgende dag begon met ochtendgymnastiek. Toen volgde er een puzzeltocht die ons naar fort Asperen bracht. Met een leuke rondleiding werd ons alles verteld over hoe je vroeger op het fort woonde en werkte. Daarna weer terug naar het kampterrein. Onze lunch was: patat!!!

Met een gevulde maag werden we weer aan het werk gezet. De zeskamp was onze middagactiviteit. Omdat het erg warm was hebben we veel waterspelletjes gespeeld. Als klap op de vuurpijl hadden we een echte trappersbaan; over de sloot, onder een net, door een zwembad en van een zeephelling.

IMG_5565Aan het einde maakte Akela de winnaars van de kampbeker bekend: nest rood!

Ook voor de welpen is het nu vakantie