Verkennerskamp weer groot succes

Ook dit jaar hebben de verkenners met Hemelvaart weer hun jaarlijkse kamp gehad. Op donderdagochtend verzamelden 10 verkenners zich bij het troephuis. Hier stond de leiding al op hen te wachten. We konden gelijk aan de gang; tenten opzetten, eettent bouwen, wc graven. En dan ook nog eten koken op een tafelvuur. Op vrijdag werd er vooral gepionierd. Er verrees een gigantische trappersbaan waar alle verkenners overheen moesten. ’s Avonds bij het kampvuur moesten ze zich van hun creatiefste kant laten zien met acts in het kader van het kampthema: Piraten. Zaterdag kwam helaas het einde van het kamp in zicht en dus afbreken. Na een heerlijke patatlunch gingen we ook nog bowlen. Bij terugkomst de bekendmaking van de winnaars van de kampbeker: de Kieviten.

Binnenkort volgen er meer foto’s op de site!groepsfoto Hemelvaartskamp 2015