De Rabobank Clubkas Campagne. Kom in actie!

Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen en stelt 100.000 euro beschikbaar! Ook Scouting Hagemans doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Van donderdag 7 mei tot en met donderdag 14 mei 2015 mogen ruim 16.000 leden van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van 100.000 euro te delen door het aantal uitgebrachte stemmen.

Natuurlijk probeert Scouting Hagemans zoveel mogelijk stemmen te werven. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken. Bent u lid van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden? Het zou fantastisch zijn als u en uw familie en vrienden stemmen geven aan Scouting Hagemans tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Voor meer informatie en om uw stem uit te brengen kunt u terecht op de special website.

Als u klant bij de Rabobank bent maar nog geen lid, dan kunt u helaas niet stemmen. U kunt wel alvast lid worden voor het geval de Rabobank deze actie in de toekomst nog een keer herhaald.

Bedankt voor uw steun!